چگونه جوانسازی واژن زندگی را متحول می کند؟

آتروفی واژن، یک مشکل خاموش در بسیاری از خانم ها است. برای افرادی که روش های درمانی مختلف را برای درمان آتروفی واژن و خشکی واژن امتحان کرده اند اما نتیجه نگرفته اند، سازمان FDA راه حل دیگری پیشنهاد می دهد: تکنیک مونالیزا تاچ.

مونالیزا تاچ (Mona Lisa Touch)، نام یک دستگاه ایتالیایی است که از لیزر برای تحریک کلاژن سازی پوست واژن استفاده می کند. مونالیزا تاچ پس از پشت سر گذاشتن مراحل تحقیقاتی، در حال حاضر به طور بالینی مورد استفاده قرار گرفته است. سازمان FDA نیز کارایی مونالیزا تاچ را تأیید می کند.

مونالیزا تاچ شباهت زیادی با تکنیک های مورد استفاده متخصصان زیبایی برای تحریک تولید کلاژن پوست صورت دارد. لیزر مونالیزا تاچ به صورت نقطه ای روی پوست تابانده می شود. این روش مانند لیزر جوانسازی صورت باعث لیفت و کشیدن پوست نمی شود؛ بلکه در ناحیه واژن پوستی سالم تر و تازه تر ایجاد می کند.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا، به صورت سه جلسه سه دقیقه ای با فواصل زمانی شش هفته از یکدیگر انجام می شود. از آنجایی که این روش بدون درد است، نیازی به ایجاد بی حسی و مصرف داروهای مسکن وجود ندارد. پیش از انجام تکنیک، خانم ها مورد معاینه معمولی واژینال قرار می گیرند تا مشکلی وجود نداشته باشد. سپس دستگاه روی سطح واژن قرار داده می شود. اندازه کوچک دستگاه، باعث می شود خانم ها احساس راحتی کنند و خطر سوختگی وجود نداشته باشد. انجام تکنیک لیزر مونالیزا توسط افراد غیرمتخصص، می تواند خطر سوختگی ایجاد کند.

اثر لیزر مونالیزا در پوست ناحیه تناسلی

هنگامی که لیزر واژن شروع به کار می کند، پوست های خشک حذف می شوند تا کلاژن سازی مجدد انجام شود. بسیاری از خانم ها اعلام کرده اند استفاده از لیزر مونالیزا زندگی آن ها را متحول کرده است. لیزر مونالیزا، لوبریکاسیون و قابلیت ارتجاعی واژن را افزایش می دهد. یکی از خانم ها پس از درمان، جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا را اینگونه توصیف می کند:

“لیزر مونالیزا نه تنها برقراری روابط جنسی را امکان پذیر می کند، لذت رواط جنسی را نیز افزایش می دهد. وقتی خانمی دچار آتروفی واژن می شود، هیچ چیز برای او بهتر از برگشتن به حالت عادی نیست. بعد از اولین جلسه درمانی با لیزر مونالیزا 90 درصد بهبودی حاصل می شود؛ با پایان سومین جلسه درمانی لیزر جوانسازی واژن، میزان بهبودی صد در صد است.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *