لیزر زیبایی و جوانسازی بانوان

پیشرفت تکنولوژی لیزر دنیای زنان را متحول می کند

شور و هیجان جوانی را در زندگی مشترک به روابط سرد خود بازگردانید

بانوان برای شاد زیستن نه تنها به ظاهری زیبا بلکه به روحی سرشار از نشاط و اعتماد به نفس و رضایتمندی از زندگی زناشایی نیازمند است.

لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ کاملترین و بی نظیر ترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده و در بزرگترین و مطرح ترین مراکر تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA آمریکا می باشد .

لیزر مونالیزا تاچ روشی کاملا غیر تهاجمی برای درمان آتروفی واژن و عمل های زیبایی تناسلی زنان است . که کاربرد های زیاد این دستگاه :

زیبا سازی تناسلی و جوانسازی واژن

کوچک کردن لابیا ( لابیاپلاستی )

افزایش سفتی و مقاومت بافت

ایجاد خاصیت ارتجاعی و تنگ کنندگی

رفع مشکلات و و دردهای مقاربتی

درمان بی اختیاری ادرار

روشن کردن پوست ناحیه تناسلی

رفع سوزش و خارش و خشکی واژن

درمان زگیل تناسلی

و …..

تغییراتی که بر کیفیت زندگی خانم ها تاثیر گذار است

آتروفی ناحیه تناسلی

طی یائسگی مسیر تناسلی بانوان در اثر کاهش تولید هورمون استروژن در معرض آتروفی قرار می گیرد.

نشانه های آتروفی ناحیه تناسلی

خشکی ، درد و خونریزی حین مقاربت ، سوزش و خارش واژن ، تغییرات ظاهری ، تغییر بافت ، افزایش احتمال رشد میکروبهای بیماریزا و قرارگرفتن در معرض عفونت ها.

تغییری که در مسیر ادراری ، خشک و ملتهب شدن مجرا اتفاق می افتد باعث می شود که فرد احساس تکرر ادرار کند.

در اثر این تغییرات علاقه و تمالی تعدادی از خانم ها به مقاربت کم می شود و بر کیفیت زندگی و روابط زناشویی به شدت تاثیر گذار است.

عدم وجود محدودیت سنی :

هیچ گونه محدودیت سنی در لیزر وجود ندارد . استفاده از این لیزر برای جوانان سبب استمرار زیبایی ، سلامتی و ایجاد شوق و اشتیاق خاص در برقراری روابط گرم می شود و برای روابط افراد میانسال و مسن در درجه اول به عنوان یک درمان و به منظور سلامتی و در درجه بعد برای بازیابی نیروی جوانی ، انگیزش و اعتماد به نفس می شود.

قابل توجه بانوانی که از اتاق عمل می ترسند .

ویژگی منحصر به فرد این روش برخلاف عمل جراحی واژن بدون درد ، بستری ، بی هوشی و و حتی بی حسی و با هزینه ای کمتر از عمل جراحی می باشد.

جدیدترین و موثر ترین درمان برای مشکلات مذکور در ناحیه وولو واژن لیزر مونالیزا تاچ که روشی امن و غیر تهاجمی می باشد و منجربه بازسازی مخاط واژن به صورت سرپایی می شود

مدت زمان عمل چقدر است ؟

بستگی به نوع درمان بین 3 تا 15 دقیقه بطول می انجامد.

آیا به بیهوشی و بی حسی احتیاج است ؟

برای داخل واژن به بی حسی و بیهوشی نیازی نیست و برای نواحی خارجی تناسلی از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود.

آیا درد دارد ؟

خیر ، طراحی دستگاه به گونه ای است که فرد درحال درمان درد را به هیچ عنوان درد احساس نکند.

چند جلسه درمان احتیاج است ؟

نتایج درمانی 10 روز پس از اولین جلسه درمان قابل مشاهده است ولی توصیه می گردد 3 جلسه درمان صورت پذیرد به فاصله 4 – 6 هفته

آیا دوره نقاهت وجود دارد ؟

خیر ، این عمل کاملا سرپایی بوده و هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد، ولی توصیه می گردد به مدت یک هفته از رفتن به استخر و مراقبت پرهیز شود.

آیا برای این کار عوارضی وجود دارد؟

لیزر مونالیزا تاچ علاوه بر موثر بودن از امنیت بسیار بالایی برای بیماران برخوردار است . و این ایمنی را مدیون تکنولوژی خاص این دستگاه است که در دنیا قابل توجه قرار گرفته است.

آیا این روش درمان ماندگار است ؟

لیزر مونالیزا تاچ تنها روش درمان با ماندگاری حداقل چندین سال است که به تشخیص پزشک درصورت لازم دانستن پس از 2 سال 1 جلسه درمان تکرار خواهد شد.

خطر :

در انتخاب مرکز درمانی برای انجام این عمل بسیار دقت نمایید.