لابیاپلاستی، جراحی مخصوص خانم ها

بزرگی بیش از حد لب های کوچک دستگاه تناسلی زنان، جذابیت و زیبایی دستگاه تناسلی را کم می کند و برای خانم ها ناخوشایند است. لابیاپلاستی، نوعی جراحی مخصوص خانم ها است که برای کوچک کردن بافت های دستگاه تناسلی و بهبود ظاهری آن انجام می شود. زیبایی دستگاه تناسلی خانم ها، رضایت بیشتر و اعتماد به نفس آن ها را به همراه دارد. زیباسازی و سفت کردن بافت ها و جوانسازی واژن، توسط گروه های مختلفی از خانم ها انجام می شود. خانم های مسن برای ترمیم بافت های آسیب دیده در اثر زایمان و افزایش سن و خانم های جوان به منظور جذابیت و زیبایی بیشتر دستگاه تناسلی طرفدار تکنیک های جوانسازی واژن (از جمله جراحی لابیاپلاستی و لیزر واژن) هستند.

چرا خانم ها به جوانسازی واژن علاقه دارند؟

کشیدگی عضلات و بافت های دستگاه تناسلی، موضوعی است که سالانه میلیون ها زن را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر زیبایی و افزایش اعتماد به نفس، لابیاپلاستی و جوانسازی واژن نتایج زیر را در خانم ها ایجاد می کند:

• بهبود حس تحریک پذیری هنگام برقراری روابط جنسی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان گشادی واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار

علت های انجام لابیاپلاستی

بزرگی لب های کوچک دستگاه تناسلی خانم ها، علت اصلی انجام لابیاپلاستی است. بزرگی لب های کوچک دستگاه تناسلی، باعث دردناک شدن روابط جنسی و فعالیت های فیزیکی خانم ها می شود. جراحی لابیاپلاستی مشکلات زیر را

درمان می کند:

• نواقص مادرزادی
  • پیری طبیعی بافت واژن و دستگاه تناسلی زنان
  • کشش و پارگی ناشی از زایمان

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

بعد از جراحی لابیاپلاستی، استراحت در منزل توصیه می شود. چند روز بعد از جراحی لابیاپلاستی احساس درد و ناراحتی طبیعی است. چند روز طول می کشد تا زخم های دستگاه تناسلی ترمیم شوند. در این مدت، مصرف داروهای تسکین درد توصیه می شود.