تأثیرات چندگانه جوانسازی واژن

خانم ها به ظاهر خود توجه زیادی دارند؛ این موضوع که چگونه دیده می شوند، برای آن ها موضوع مهمی محسوب می شود. اگر به یک خانم گفته شود خط چشم او ناصاف یا غیرمتقارن است، به احتمال زیاد بدون وقفه به آینه نگاه می کند و این ایراد را برطرف می کند. این نوع حساسیت برای بخش های خصوصی تر بدن خانم ها نیز قابل تعمیم است. حضور خانم ها در کلینیک های زیبایی برای جراحی زیبایی سینه تأییدکننده همین مطلب است. در این شرایط، آیا زیبایی واژن و آلت تناسلی موضوع بی اهمیتی برای خانم ها خواهد بود؟

جوانسازی واژن چیست؟
جوانسازی واژن، تکنیکی برای زیبایی واژن است؛ جوانسازی واژن شامل سفت کردن و بهبود ظاهری بافت واژن می شود. واژن خانم ها اغلب در اثر زایمان و افزایش سن، دچار شلی و افتادگی می شود. جوانسازی واژن برای خانم هایی که به دنبال افزایش لذت رابطه جنسی هستند نیز، راه حل ایده آلی به شمار می رود.
تأثیر جوانسازی واژن در لذت رابطه جنسی
باید توجه شود میزان حساسیت و تحریک پذیری واژن خانم ها در طول رابطه جنسی با هم متفاوت است. بخش حساسی به نام نقطه جی در واژن خانم ها وجود دارد؛ در بعضی از خانم ها حساسیت جنسی این بخش از واژن بسیار بالاتر از سایرین است. با استفاده از لیزر جوانسازی واژن، می توان حساسیت و تحریک پذیری واژن را افزایش داد.
تأثیر جوانسازی واژن در زیبایی واژن
هرچند مقایسه کار پسندیده ای نیست؛ اما تصاویر و عکس های نامناسبی که در بعضی سایت ها در دسترس و در معرض دید مردم قرار گرفته است، باعث می شود خانم ها با مقایسه ظاهر آلت تناسلی خود با تصاویر، احساس عدم جذابیت کنند. لیزر مونالیزا باعث زیبایی بخش خارجی آلت تناسلی (مهبل) و سفید شدن واژن می شود. لیزر جوانسازی واژن، اگر به روش صحیح و توسط متخصص ماهر و باتجربه انجام شود، ظاهر واژن را به وضعیت پیش از زایمان برمی گرداند. جوانسازی واژن باعث افزایش اعتماد به نفس خانم ها،‌ افزایش لذت رابطه جنسی، کمک به ارگاسم بهتر هنگام برقراری رابطه جنسی و در نتیجه بهبود روابط همسران می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *